Ekonomi

Vestel Müşteri Hizmetleri ‘Çalışan Katılımı’ kategorisinde ödüle layık görüldü

Vestel Müşteri Hizmetleri, bu yıl 10’uncusu düzenlenen ‘Sürdürülebilir İş Ödülleri’nde ‘Açık Mutfak’ grubuyla ‘Çalışan Katılımı’ kategorisinde ödüle layık görüldü.

Vestel Müşteri Hizmetleri, Sürdürülebilir İş Ödülleri’nde ‘Çalışan Katılımı’ kategorisinde ödüle layık görüldü. Her yıl 16 farklı kategoride dağıtılan ve bu yıl 10’uncusu düzenlenen ödüllerde Vestel Müşteri Hizmetleri, multidisipliner inovasyon ekibi ‘Açık Mutfak’ ile ödüle layık görüldü.

Vestel Müşteri Hizmetleri’nde inovasyon, yenilenme ve verimlilik kültürünün desteklenmesi, fikirlerin üretildiği ortamların tasarlanması, tüm fikir üretme süreçlerinin moderasyon ve kolaylaştırma ile güçlendirilmesi, yöntemlerle geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması amacıyla 2017 yılında Open Kitchen ekibi kuruldu. projelerin sonuç odaklı ve çevik bir şekilde yürütülmesini sağlamak. .

Açık Mutfak ekibi her yıl 12 ila 15 kişilik yeni bir grupla çalışmalarını yürütüyor. Üst yönetim ile yapılan değerlendirme sonucu oluşturulan Açık Mutfak grubu, vizyoner, yenilikçi, iletişim gücü yüksek, organizasyon yönetimine ve personel çalışmasına yatkın, çok fonksiyonlu bireyler arasından seçilmektedir. Açık Mutfak Ekibi, TİK TAK projesiyle 2022 yılında 900, 2023 yılının ilk yarısında ise 575 yenilikçi fikir geliştirdi. 2023 yılında Açık Mutfak faaliyetleriyle üretilen fikir sayısı, Vestel Müşteri Hizmetleri’nde üretilen fikirlerin yüzde 57’sini oluşturacak.

Vestel Müşteri Hizmetleri, ‘Fikirler Fora’ fikir üretme platformuyla daha önce 2019 Sürdürülebilir İş Ödülleri’nde ‘Çalışan Katılımı’ kategorisinde ödül almıştı. – İSTANBUL

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu